Mors dag

I övriga Sverige är det mors dag idag men inte i Göljahult tydligen: Fredrik låg lugnt kvar i sängen när jag steg upp, fixade disken från igår, tog ut hundarna, matade barnen och dammsög köket...
Nåja, han får jobba nu istället; sätter staket så hästarna kan få nytt bete:) Själv har jag ridit min underbara häst (som inte var fullt så underbar just idag...) och lastat mig en stund i solen. Nu ska vi snart styra bilen mot Braås för fika hos mamma.
Jag har inte missat att Loreen vann igår, såg t o m finalen, men då jag inte är något slagerfan lägger jag inte särskillt mkt energi på att kommentera det;)
Alina har fortfarande inte fölat:( Hon ser ut som en spärrballong på alla håll, men nåt föl har hon inte tänkt trycka ut. Det vore väl en fin Mors dags-present?? Ett vackert stoföl önskar jag mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!