Mitt andra hem...

Sitter på bilverkstaden och väntar på att min bil ska bli klar. Detta stället börja kännas som mitt andra hem, varför ska det ta så lång tid?? Idag är det ett nytt handtag som ska på bagageluckan, hoppas detta blir sista besöket på länge!!

Hovslagaren har varit ute idag så nu är hästarna fina om fötterna:) Alla skötte sig bra och nu hoppas jag Eerna kan springa fint med sina nya skor.

Stella hade lite problem med magen på morgonen idag, hoppas det inte är något allvarligt. Efter ett tag åt hon som vanligt och verkar bättre. Blir lite extra koll på henne ett par dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!