"Hamilton - I nationens intresse"

Har precis sett denna film och jag är grymt besviken! Jag är ett stort Hamilton-fan och detta var så långt ifrån Hamilton man kan komma. Dessutom stämde handlingen inte alls med boken vilket gör mig lite extra irriterad. Någon annan som sett den?? Vad tyckte ni??

Nu har jag bestämt mig för att köpa en övervakningskamera till stallet. Troligtvis blir det en "Horsecam" men jag ska kolla ett par andra varianter innan jag bestämmer mig. Fördelen med "Horsecam" är den långa räckvidden (800 m) och att man kan koppla den till telefonen. Nackdelen måste väl vara priset...

Helena och jag var ute på en mysig skrittrunda i skogen ikväll. Både Eerna och Ella var på toppenhumör, även om Ella har aningen mer spring i benen än Eerna;) Eerna är verkligen lycklig över att få komma ut i skogen igen! Hon sköter sig exceptionellt bra än så länge, hoppas det håller i sig;)

Amelia har hämtat sig bra efter operationen och ska till skolan i morgon. De ska vara på Änglamarken och fixa så självklart vill hon inte missa det. Tove ska till dagis ett par timmar och leka av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!