Energilös dag

Har änsålänge inte gjort särskilt mkt idag, energin finns helt enkelt inte. Dessutom har jag pissont i min rygg idag:( Gjorde löksoppa till lunch för första gången i mitt liv - riktigt gott! Tove åt två stora tallrikar och undrade om vi kunde äta det i morgon oxå. Det är så skönt med barn som inte är pippliga med maten.
Amelia har en kompis med hem från skolan idag. Första gången någon åker med henne hem med bussen, troligen inte den sista...
Tror jag ska gå emot mina principer och ta på mig ett par shorts. Tempmätaren visar +36 grader på altanen, då borde väl inte ens jag frysa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!