Äntligen över!

Igår var alltså dagen med stort D - Amelias operation. Vet egentligen inte vem som varit mest nervös; Amelia eller jag...
Allt gick bra men det blev en fruktansvärt lång dag! Vi kom till Clv
9.15 och åkte därifrån 19.30. Fm spenderade vi på Barndagvården - vilket underbart ställe! Personalen var super med barnen, det fanns massor att göra och allt kändes jättebra:) Även på operationsavdelningen var personalen jättebra och fick verkligen barnen att känna sig trygga. Amelia hade problem med syresättningen efter operationen och vi fick stanna ett par timmar på uppvaket innan det blev vidare färd till avd 11. När hon väl hade vaknat till ville hon hem:) Nu är det ett par dagar i stillhet som gäller, hur man nu håller en överaktiv 6-åring i stillhet...
Tove var mäkta imponerad av Amelias operationssår och ville absolut göra samma sak. Det hoppas jag verkligen hon slipper!
Själv har jag varit hos läkaren idag och är fortsatt sjukskriven fram till den 6/6. Lite blandade känslor eftersom jag tycker det är pisstråkigt att vara hemma men samtidigt är ryggen allt annat än bra så det är nog bäst ändå.
TingeLing var hon hovslagaren i går och blev verkad. Hade skött sig exemplariskt! Den ponnyn har verkligen ett underbart temperament, det ska bli så roligt att följa henne:)
Alina kniper fortfarande, hon är ju beräknad till torsdag så vi får se om det blir då.
Nu ska jag skämma bort mina underbara Sven med rabarberpaj - årets första!
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma
2012-05-17 @ 17:27:27 URL: http://dressyremma.blogg.se/

sv: Det är en Horse Cam :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!