Underbara sol!

Jag kan verkligen inte få nog av detta underbara vårväder! Idag har det varit helt underbart, men tyvärr har jag inte hunnit njuta av solen lika mkt som jag skulle vilja. Tove o jag har varit på barnkalas i badhuset idag. Tove, som definitivt inte lider av vattenskräck, kastar sig rakt ut från kanten och orsakar mindre hjärtinfarkter hos sin mamma varje gång. Tur att det finns armpuffar! Roligt hade barnen iallafall och självklart slank det ner både en o tre korvar och ett par glassar;)

Lillebror fick en välförtjänt vilodag idag efter att ha gått ganska hårt hela veckan. Ella däremot fick komma ut på en tur i skogen med Emelie, något som säkert uppskattades mkt av gammeltanten eftersom hon aldrig blir ledsen över en möjlighet att få sträcka ut sina ben ordentligt:)

I fredags blev tackorna äntligen klippta! Det syns verkligen hur skönt de tycker det är att bli av med all den tjocka ullen, de står o bara njuter av att bli klippta. Jag kan dock inte hjälpa att tycka att de ser fruktansvärt fula ut nu: gigantiska huvuden o pyttesmå kroppar! Fast nu ser man oxå hur tjocka de är, av magstorlekarna att döma borde det vara minst tvillingar i alla fem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!