Trötter har flyttat in:(

Ska man inte bli pigg av solen? Nu har jag lidit av total utmattning ända sen solen började lysa, spelar tydligen ingen roll hur mkt eller hur lite jag sover:(
Barnen sover hos farmor inatt eftersom både Fredrik och jag jobbar. När jag lämnade dem fanns det något fruktansvärt gott dom väntade på mig i svärmors kylskåp: kalvdans! Så nu sitter jag i soffan med en stor tallrik alldeles för mig själv;) Undra om jag ska spara lite till Fredrik? Blir nog svårt...
Nehe, får väl masa mig ut och fodra djuren innan jobbet och gå en runda med hundarna. Ska bara ta lite mer Kalvdans först;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!