Träningsvärk?

Efter lite övertalning lyckades jag få upp Emelie på Ella för ett ridpass idag, första gången efter Gustafs ankomst! Både hon och jag trodde nog att kondisen skulle vara lika med noll, men båda blev vi positivt överraskade;) Nu vet vi att ridbyxorna passar, att flåset finns kvar och dessutom att Gustaf är en äkta häst-bebis; sov sig igenom hela ritten;) Hejja Gustaf!

Amelia kämpade som en galning med Lillebror idag. Han hade bestämt sig för att absolut inte galoppera, vilket Amelia inte alls höll med om. Skam den som ger sig! Jag har aldrig sett henne kämpa så eller vara så bestämd men tillslut galopperade han riktigt fint:) Frågan är nu bara vem som kommer ha mest träningsvärk i morgon: Amelia, Lillebror eller Emelie??


Kommentarer
Postat av: Emelie
2012-03-06 @ 10:43:04

Hahaha tro det eller ej men jag klarade mig visst galant från värken denna gången, är bara lite mör och det kan man leva med ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!