Trädgårdsnissen in action!

Passade på att göra lite nytta i trädgården på fm idag:) Blev lite blommor planterade i mina krukor och en massa mullvardshögar utkrattade. Vi har mängder av mullvardshögar! Troligen beror det på att grannarna har "mullvardsskrämmare" i sina gräsmattor...
Ikväll har vi haft årets grillpremier! Kunde liksom inte motstå när vädret är så perfekt;) Tänkte att utemöblerna skulle fram i morgon, jag är optimistisk och tror att vintern är över.
Idag har jag oxå fått ge efter för ett av mina absoluta hatobjekt: studsmatta ute. Till mitt försvar får jag säga att det är en mindre version men fortfarande lika ful...
Barnen älskar den iallafall och har hoppat i flera timmar. Återstår att se om det bara är nyhetens behag eller om det sitter i.
I morgon är det ju våffeldagen, men eftersom jag inte äter våfflor så får svärmor bjuda istället. Ska oxå försöka hinna hämta min nya torktumlare, nu har jag tröttnat på att hänga tvätt!
Undra om jag kommer ihåg att ställa om klockan innan natten? Troligtvis inte, kanske lika bra att göra det direkt;)
Blev visst ett ganska osammanhängande inlägg idag, får väl skylla på solsting efter allt utearbete idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!