Strömlöst...

Jag älskar (läs avskyr) verkligen vårt gamla hus ibland. Särskilt eftersom allt verkar ha en tendens att gå sönder samtidigt:( Just nu är vi utan både el och vatten, ingen aning vad som är fel eller hur lång tid det tar att fixa...
Nu lägger jag till elektriker på min lista över yrkespersoner som skulle vara bra att ha i familjen. På listan finns redan rörkrökare, bilmekaniker, hovslagare och grävmaskinist...

Till något roligare: Tove och jag har bakat hela fm! Resultatet blev massor av bullar, kakor på långpanna och muffins. Det mesta ligger redan i frysen för att undvika att allt blir uppätet redan ikväll;)
Om strömmen och vattnet är tillbaka i morgon står det storstädning på schemat. Inte det roligaste på denna jord men ack så nödvändigt:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!