Sola eller städa?

Solen skiner och himmelen är blå! Helst av allt vill jag bara gå ut och sätta mig i solen för att bara njuta, men det verkar inte bli av; huset håller på att övertas av alla dammråttor och saker som ligger överallt:( Undra om jag kan väcka Fredrik redan så vi kan göra en kraftansträngning? Fast jag tror han var hemma ganska sent i natt så det är nog bäst han får sova ett par timmar till...

I em kommer det ev en som ska kolla på soffan. Hoppas vi blir av med den så vi kan åka till Ikea på söndag och köpa en ny:)
Nu ska jag försöka slita Tove från "Madicken" så hon kan hjälpa mig plocka saker...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!