Shabby Chic

Om jag skulle beskriva min inredningsstil med två ord skulle det bli "totalt ihopplock"! Jag ska villigt erkänna att jag inte är särskillt intresserad av inredning, jag tar helt enkelt de saker jag gillar och blandar dem (med resultat därefter). Just nu är det tydligen väldigt "inne" med shabby chic, fruktansvärt opraktiskt men ganska snyggt. Dock gillar jag inte en massa rych-pych med volanger och krafs men jag gillar det stilrena ljusa. Hittade några bilder som föll mig helt i smaken. (adresserna där bilderna är hämtade står under).

Kan dock inte låta bli att tänka på hur det skulle se ut hemma hos oss efter 2 timmar med tre gris-hundar och två galna barn...;)






(http://shabbychicbloggen.blogg.se/)



allthingsnice4life.blogspot.com



shop.textalk.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!