Den dom väntar på något gott...

...väntar aldrig för länge sägs det, men jag känner att jag har väntat alldeles för länge! Idag tog dock väntan slut: min nya torktumlare är på plats:) Det har bara tagit 7 år innan den kom men nu är det slut på alla strumpor som hänger över hela huset på tork;)

Ikväll hade lillebror och Ella äntligen bestämt sig för att gå in. De har vägrat nu när det varit så fint väder men ikväll regnade det och då stod de vid grinden och väntade. Hoppas på uppehåll i morgon så Amelia kan hoppa Lillebror, annars får det bli en tur till ridhuset på fredag. Hade gärna tagit med Ella oxå men eftersom jag är själv med barnen vill jag inte lasta henne. Får bli en dag när Fredrik är hemma och kan hjälpa mig. Sist vi lastade henne gick hon rakt in och stod jättefint, men nu är det ett tag sen hon åkte så lika bra att förbereda sig på en match;)
Minishettisen surar över att ensilagesäsongen är över genom att utföra två rymmningsförsök idag. Tyvärr för henne lyckades hon bara ta sig till grannhagen som inte heller innehöll så mkt mat...
Nu tror jag att jag ska belöna mig med en kala framför tv'n efter en minst sagt påfrestande dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!