Bästa presenten

Även om jag varje år frånsäger min allt vad födelsedagspresenter heter så brukar det alltid vara några som inte lyssnar, så även i år. Dock måste jag säga att årets skörd var riktigt bra! Sötaste Emelie och Gustaf kom på fila och hade med sig ett supersnyggt halsband och en fin bukett blommor:) Bästa presenten kom dock strax innan jag skulle köra till jobbet i form av två små bagglamm. Den ena fick en ganska tuff start då den föddes rakt ner i vattenspannen och höll på att drunkna, plus att mamma vägrade dela med sig av sin mjölk:( Men efter lite pyssel kunde den lilla krabaten få i sig mat och nu ser det ljust ut. Fyra lamm på två tackor, om den här trenden håller i sig har vi snart 10 små lammbebisar, en ökning med 100% från förra året. Hoppas nu bara att resten oxå är baggar så man inte blir frestad att spara någon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!