Storken har anlänt;)

Äntligen har Alina fölat! Kl 01.15 i natt föddes ett stoföl med de längsta bakben jag någonsin sett (TingeLing såg ut som en tax när hon föddes i jämförelse med denna...). Fölningen gick bra bortsett från att lillan hade lite problem med andningen när hon föddes men nu mår både mor och dotter kanon. Hon rör sig minst lika bra som storasyster och har redan visat prov på sina hopptalanger;)

Nu hoppas jag på att par dagars lugn och ro innan Stella drar igång. Hon ser inte ut att vara på g ännu, men ibland triggas de ju igång av varandra så vi får se hur länge hon går.

Tror att jag ska ta mig en tupplur i soffan nu, blev ju inte så många timmars sömn i natt, innan barnen ska hämtas på dagis/ fritids.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!