Hm!

Varför går det inte blogga via blogg.se-appen?? Går inte en logga in:( Nåja, får väl bli ett kortisinlägg såhär istället.
Livet knatar på ganska bra, ska börja jobba på lördag; 5 nätter och sen har jag semester! Är egentligen inte alls ok för att börja jobba men om jag är hemma mer blir det nog skilsmässa här;) Känns ändå skönt med en mjukstart nu när man varit borta så länge. 
Emelie och jag har roat oss med att städa i stallet idag; gisses vad skit det samlas under vintern. Självklart laddade vi upp med en ordentlig fika innan;) Nu ska det bara tvättas sen är stallet redo för hästarnas inflyttning till hösten.
I natt har vi varit barnlösa! Amelia har sovit hos en kompis för första gången:) Tove blev såklart helt förtvivlad och bestämde sig för att sova hos farmor. Detta betydde att jag var ensam på morgonen och kunde ta sovmorgon, men vad händer? Jo, jag vaknade kl 7 - pigg som en mört. Har en känsla av att det inte kommer vara så i morgon...
Nu ska jag roa mig med att leta såsrecept till jaktfesten på lördag, sen blir det en tur till grannen för lite hästarbete:) 

Kommentarer
Postat av: Helen
2012-07-03 @ 09:16:20

Hej
Snor lite bilder härifrån till vår hemsida. Måste ju visa bilder på dina fina Dallas flickor, de är bedårande bägge två.
Kram Helen

Svar: Klart du får Helen! Vi är så nöjda och stolta över våra flickor:)
Tezan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!