En bra början:)

Tyckte det var dax att börja röra lite på sig, de senaste tre månaderna har ju varit ganska stillsamma pga ryggen men nu jäkla;) Igår drog jag med Fredrik och alla tre hundarna på en promenad; 8 km på strax under 1h i VÄLDIGT kuperad terräng. När vi kom hem däckade hundarna i skuggan och gubben i soffan;) På kvällen red Emelie och jag en lång runda i skogen, så skönt!
Idag tog jag Millan och Buster med mig; 7 km på 34 min:) Undra om det var gubben eller hans hund som sinkade;)
I morgon blir det iallafall en ridtur, ska försöka hinna med en promenad oxå men måste köra till stan först och köpa knivar till slåttermaskinen. Tydligen är det svårt att slå gräs med slöa knivar;) Funderar fortfarande på hur mkt hö vi ska ta in eller om det bara blir ensilage. Har ju 6 hästar som ska gå på lösdrift i vinter så smidigast är ensilage...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!