Välkommen tillbaka världen!

Äntligen fungerar telefonen igen! Tyvärr är det värre ställt med min dator:( I morgon ska den få sin dom av datordoktorn, hoppas prognosen inte ser alltför nattsvart ut...
Idag har vi roat oss med att byta massa delar till pannan. Började nästan tro att vi skulle klara en månad utan större katastrofer, men i söndags kväll havererade pannan. Lite lagom spännande att köra med elpatronen i 2 dygn innan rörmockaren kunde komma:( Jag har egentligen bara en kommentar till skiten: kära syster, ni MÅSTE flytta närmare oss!!! (hennes sambo är rörkrökare...)
Inatt är det åter jobb som gäller. Känns sådär skönt att jobba 6 av 10 nätter, men det är ju självförvållat. Lite dyrt dock att det knappt märks i lönekuvertet...
Nu ska jag stryka mina lister en sista gång med färg och sen packa barnens saker (de sover hos farmor i natt).
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!