VAB

Dax för första vabbet på över 1 år; Tove är sjuk. Idag fick Fredrik hämta hem henne från dagis med feber och en hemsk hosta:(
Eftersom både Fredrik o jag skulle jobba i morgon natt så någon måste vara hemma o då föll lotten på mig. Känns faktiskt lite skönt med en extra dags ledighet efter en minst sagt hektisk vecka, men anledningen till ledigheten kunde ju klart varit roligare.

Idag hade jag en mkt produktiv morgon! När klockan var åtta hade jag gjort stallet, ridit Ella, tömkört Lillebror, fodrat och rastat hundarna:) När jag kom in hade fredrik o Tove fortfarande inte stigit upp...
I morgon får både Lillebror o Ella en välbehövd vilodag efter att ha gått ganska hårt ett par dagar. Funderar på om jag ska passa på att frisera damerna på lösdriften, de börjar se lite förvildade ut:S Får väl se hur Tove mår i morgon o hur länge Fredrik sover (han jobbar i natt oxå).
Nu ska jag ta min CD-bok och krypa i säng. Hoppas att man kan somna innan 04 inatt...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!