Självömkan

Varför ska livet vara så djävligt?? Varför inte allt bara flyta på utan bekymmer?? Ibland måste man få tycka lite synd om sig själv och just nu tycker jag VÄLDIGT synd om mig själv! Jag är helt övertygad om att det sitter någon där uppe som avskyr mig och har bestämt sig för att göra livet surt för mig:(
Igår var pappa och jag och övningskörde inför E-körkoret. Jag hade inbillat mig att jag kan köra släp, har ju kört släp sen den dag jag fick mitt körkort, men tji fick jag! Det var totalt omöjligt att backa det jävla släpet! Ingenting funkade och jag höll bokstavligen på att bryta ihop. Dessutom ska vi köra upp nästa vecka, känns underbart...
Jag får väl helt enkelt koppla på min oemotståndliga charm och hoppas gubben som ska godkänna mig smälter. Risken är väl ungefär lika stor som att det ska bli 30 grader varmt och badväder nästa vecka:(
Som grädden på moset har vår para olika stängt av. När jag ringde påstod de att jag inte betalat, vilket jag vet att jag gjort. Människan tyckte jag skulle betala igen för att få igång den. När jag totalvägrade hittade hon på något underligt sätt min betalning som visst var där den skulle. Däremot skulle det ta 2-3 dagar att få igång den igen så nu är det DVD och VHS som tullar runt här.
Nu ska jag försöka få lite sömn innan nattens jobb. Har varit hon Emelie och myst bebis i em:) Fredrik undrar om jag inte blir sugen på en till: nix! Visst är det mysigt, men lika mysigt när man kan lämna tillbaka dem;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!