Klappat och klart!!

F.o.m idag kan jag stoltsera med ett BE i mitt körkort! Dessutom kör jag numera mitt hästsläp lagligt, vilket kan vara en fördel;) Så här i efterhand undrar jag varför det inte blivit gjort tidigare? Visserligen kostar det en del pengar och tar lite tid, men nu är det ju klart och jag behöver aldrig mer bekymra mig för om jag får dra ett släp eller ej. Dessutom skulle de nya regler som ev ska komma inte hjälpt mig, min bil är för tung.
Nu när körkortet är klart är det dax att ta tag i renoveringen av tv-rummet:) I morgon ska jag börja plocka ner saker o spackla hål.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!