Jääääsp...

Klockan börjar närma sig 05.30 och jag är dödstrött! Det märks att jag har sovit fruktansvärt dåligt senaste veckan:( Försök se det positivt: 1,5 h kvar på jobbet sen väntar sängen. Undra om jag kan flörta med Fredrik så han släpper ut hästarna?? Värt ett försök iallafall;)
Kom på att jag faktiskt har gjort något positivt: jag har slutat snusa (eller försöker sluta...)! Än så länge går det bra; 2 dagar utan snus och jag har ännu inte förvandlats till ett monster. Även Fredrik ska sluta, men hans humör är lite sämre...
Folk brukar säga att tredje dagen är värst, återstår att se. Tur att jag jobbar en natt till, då sover jag det mesta av tredje dan!
Nu ska jag göra ett sista ryck på jobbet och få upp lite ånga innan hjärnan segar ihop totalt.
Dagens (nattens) kommentar på jobbet:
"Lilla vän, du ser alldeles slut ut. Du kan lägga dig här hos mig o sova en stund" - tant på 90+:)
Jag älskar mitt jobb!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!