Då var det lördag igen

Stress, stress, stress...
Sov till halv två, iväg till stan, hämtade garderoberna, fixade nya vinterstövlar till Tove, fika hos mor Ella, hem, fixa stallet, äta för att sedan bli grisänka i ett par timmar. Ett sant lördagsnöje...! Är iallafall nöjd med garderoberna så i morgon blir det fix i stallet då att jag äntligen får lite ordning bland alla mina täcken;)
Jag är så fruktansvärt träningssugen! Tyvärr är jag inte lika sugen på att lasta Ella och köra på träning:( visserligen har det gått ganska smidigt de senaste gångerna jag kört henne men jag vet ju hur hon kan beete sig.
Har funderat fram och tillbaka på hur vi ska göra med Stella. Nu tror jag vi har kommit på en plan, om den går att genomföra återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!