2012...

Jaha, då var det nytt år och som alltid har man förhoppningar att det nya ska bli bättre än det gamla. I vårt fall grusades de förhoppningarna redan första dagen på det nya året: avloppet havererade:( Fanns inget annat att göra än att gräva upp det och lägga nya rör, tack gode Gud att det är mildväder! Så nu har vi nya rör och väldigt mkt mindre pengar...
Dessutom har det stormat i två dagar! Denna gången var det Emil som kom på besök och stundom kändes det faktiskt som han ville riva huset. Konstigt nog fick vi behålla strömmen, alltid något positivt:)
Nu hoppas jag bara att fortsättningen på detta år blir bättre än början, men med min tur fortsätter det väl spikrakt ner:(
Nog med deppiga tankar! Nu ska jag ta mina barn och mysa ner oss framför tv'n för att se "trassel":)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!