Planen sprack...

Jaha, min fina plan sprack direkt på morgonen när fredrik bestämde sig för att följa med till stan...
Detta resulterade som vanligt i att hälften av mina ärenden inte blev uträttade och det mesta blev väldigt stressat:( men det positiva var att vi uppgraderade vår fika hos gammelmormor till middag istället! Tänk om man får ha sån energi när man är 80+, då skulle jag vara glad.

Ikväll har det varit "Nallesmyg" i Linneryd som vi varit på. Föräldrarföreningen i Linneryd är verkligen drivande och påhittiga, de anordnar flest sportlovsaktiviteter i hela kommunen! Amelia hade en kompis med sig och de hade jättekul:) Man kunde oxå åka släde vilket tjejerna gjorde, gäller att passa på när det finns tillräckligt med snö:) Tove tyckte det var superspännande att lysa med ficklampan och leta efter gömda nallar i skogen.






Idag har jag äntligen fått tillbaka min telefon! Konstigt vad fort man vänjer sig vid saker...
Det bästa är nog att man kan blogga från telefonen, så slipper man starta datorn;)
I morgon är det fettisdagen och självklart ska vi baka semlor. Passade på att fresta Emelie så man får lite fikasällskap. Fredrik jobbar i natt så han sover ju ändå hela dan i morgon...
Det värsta med att Fredrik jobbar natt är att jag måste gå ut med hundarna på kvällen och då menar jag SENT. Dessutom kan man ju inte öppna dörren och släppa ut Meja själv utan måste gå ut med henne i koppel. Tycker ni jag är lat? Självklart, det är därför jag har hundar som inte behöver gå i koppel;)

Nu ska jag ta vår lilla knähund och krypa upp i soffan en stund innan sängen kallar.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!