Mjukisbyxor? Absolut!

Hör ni till den skara människa som spenderar evigheter framför spegeln varje morgon? Även när ni är lediga eller bara ska till Ica för att handla? Det gör inte jag! Jag kan stolt säga att mina mjukisbyxor är mitt absoluta favoriplagg;) Osexigt? Definitivt! Men vem bryr sig? Inte jag:) Om Fredrik bryr sig eller inte vet jag faktiskt inte, han har aldrig klagat iallafall. Dessutom har jag ju redan honom på kroken;)

Idag har jag varit riktigt produktiv! Började dagen med att baka bullar tillsammans med Tove. Sen hjälpte Amelia mig med stallet medans Fredrik o Tove körde in ved med traktorn. Middagen bestod av lammgryta med potatis, passade på att göra lite extra så svärföräldrarna oxå fick mat. Ett stort lass hö har lastats in i stallet och hundarna har motionerats ordentligt. Känner mig riktigt nöjd! Dessutom bakade Tove o jag banankaka som serverades hos farmor med vispad grädde till kvällsfika:)
Nu har både Fredrik o jag kollapsat i soffan framför "Mästerkocken", hoppas Urban klarar sig kvar!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!