Miljövänlig? Nej tack!

Hörde på radion igår att kossor är en stor miljöbov och om vi ska kunna rädda vår miljö måste vi sluta äta nötkött. Anledningen är att kossorna släpper ut miljöfarliga gaser när de fiser! Forskarnas lösning på problemet är att vi ska äta kaninkött istället...
Jag försöker tänka på miljön så mkt jag kan men om man måste sluta äta nötkött för att vara miljövänlig så skiter jag i miljön! Kor gör mkt gott för naturen och utan nötkreatur skulle vår landsbygd växa igen. Dessutom skulle jag vilja se folk i stan mumsa i sig små söta kaniner;)
Ibland går detta med miljön till överdrift. Självklart ska vi vara rädda om vår jord och tänka på våra barns framtid men många gånger tyckes jag fokus läggs på fel saker.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!