Host o snörvel

Var väl egentligen bara en tidsfråga innan jag skulle åka på samma skit som Tove haft den senaste veckan, nu ligger jag här i soffan:( Skulle ha jobbat lör, sön o måndag natt men fick stanna hemma åtminstone i natt. Hoppas bara det är bättre i morgon, gillar inte att vara sjuk. Fredrik har skött markservicen här idag, han har t.o.m fixat stallet! Spännande att se hur boxarna ser ut i morgon efter hans mockning...
Amelia ville absolut se Melodifestivalen idag så kl 20 bänkade vi oss i soffan med bordet fyllt av godis. Tyvärr blev det en lika stor besvikelse som vanligt. Jag tyckte alla bidragen var lika dåliga, men så är jag ju inget fans av "Mello" heller.
Nu är det slötittning på Goldeneye som gäller och snart sängen. Bäst att få ordentligt med sömn om man ska ha någon chans att kunna masa sig till jobbet i morgon natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!