2 dm nysnö

Vem beställde mer snö?? Trodde vi var överrens om att det var vår som skulle komma:( Extra kul blev det idag eftersom ensilaget är slut och jag var tvungen att pulsa igenom 2 dm nysnö för att få ut hö till hästarna i hagarna. Minishettisen står innen i lösdriften och vägrar gå ut så hon fick lyxen av att äta inne.
Undra om vi får vägen plogad innan jag ska köra Tove till dagis kl 10? Troligen inte... Tur man har 4-hjulsdriven bil!
Jag är så nöjd med gammelfarfars bygge av min nya hatthylla/ klädhängare i hallen! Den blev precis som jag tänkt och kommer bli helt perfekt när allt är klart. Nu är den grundmålad och ska målas klart innan krokarna kan skruvas upp. Nu ska jag bara ha tag i ett nytt skoställ oxå.



Något i den här stilen vill jag ha...


Fast det här är nog mer praktiskt...


Jag har oxå köpt väv till hallen, så nu ska den upp och sen ska hallen målas. Ibland undrar jag hur vi tänkte när vi gjorde hallen grön?? Visserligen en fin grön färg, men ändå? Nej, nu blir den ljus, troligen i grå nyans.
Planerna för TV-rummet pågår för fullt. Tyvärr har vi lite skilda åsikter, men det ska nog lösa sig;)

Hästarna mår fin, fint. Lillebror rids för fullt och Amelia har börjat planera sina tävlingar. Hennes mål är att hoppa 70 cm med honom iår, men hon tror att hon måste vara med i "Ponnyakuten" för att klara det... Själv tycker jag 70 cm är alldeles för högt! 40 cm räcker lagom...

Nu ska jag lägga ut en annons på gamla skostället och hatthyllan, någon som är intresserad? De är i svart konstsmide, jättefina!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!