Ynkliga jag...

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv, eller rättare sagt min rygg:( Pajjade den på jobbet i natt så nu är det ett par dagars vila som gäller. Jag har att ha ont i ryggen! Man blir så begränsad, kan ju inte göra något alls. Det enda positiva är att jag kan köra lite med Fredrik;)

Idag har vi släppt ihop alla fåren igen, passade oxå på att snickra lite på fårhuset (läs Fredrik har snickrat, jag kommenderat). Efter en stunds kaos bland lamm och tackor verkade de ganska nöjda med att återförenas. Lillebror har fått två dagars välbehövlig vila så i morgon får han nog jobba lite. Gabriella rider Ella några dagar denna veckan, passar ju bra när jag är justerad.

En stor eloge till dig HELENA, som kämpar så tappert med Donna! Skönt att hon verkar börja komma tillbaka. Skam den som ger sig;) Hoppas du har ett par dagar ledigt i sommar så vi kan komma upp.

Undra om barnen eller jag tycker det är skönast med påsklov? Troligen jag som slipper stiga upp så tidigt på morgonen;) Påskhelgen är iallafall fullsmockad med tävlingar, mat hos mamma, jobb och mer tävlingar. Dessutom har Fredrik lovat barnen ett besök på Kaskad i veckan.

Nu ska jag försöka fjäska till mig en skål popcorn av min sambo samt blinka lite extra så han fodrar alla de fyrbenta medlemmarna i familjen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!