Varför inte allt på en gång?

I går kom domen för min stackars rygg: troligen diskbråck. Självklart ska det göras en magnetröntgen men läkaren var ganska säker på att det var diskbråck. Dessutom har jag lunginflammation:( Men varför inte bre på ordentligt när man ändå ska? Så nu är jag sjukskriven till den 25 april och sen får vi se vad som händer.
Fredrik är väl måttligt glad över att få sköta det mesta här hemma, men vad gör man? Han är iallafall duktig med hästarna och sköter det galant:)
Det trista med att gå hemma (förutom att ha pissont!) är pengarna man förlorar. Det retar mig att man ska drabbas ekonomiskt när man skadar sig på jobbet, samma sak gäller om man blir smittad av något på jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!