Update

Dagarna liksom flyter ihop när man är hemma, vet snart inte om det är morgon eller kväll:( Gjorde bort mig ordentligt i lördags: vi behövde några saker ifrån affären och eftersom Fredrik och Carl höll på med landet körde jag till Tingsryd. Mkt dumt gjort! Fick så fruktansvärt ont i ryggen att det har varit sängen som gällt sen dess...
Så, nu har jag gnällt färdigt;)

Till något betydligt roligare:rosenrabatten! Fredrik och Carl fixade som sagt den i lördags, jättebra! Nu ska jag bara bestämma mig för vilka sorters rosor som ska planteras, lättare sagt än gjort det finns massor fina rosor. Hittade lite inspirerande bilder:

    

Ja, det finns verkligen massor av vackra rosor att välja emellan! Helst vill jag ha röda klätterrosor mot väggen och vita låga rosor i framkant. Viktigast är dock att de är lättskötta eftersom trädgårdsarbete inte riktigt är vår grej...

I morgon fyller Fredriks farmor 80 år så då blir det tårtkalas hos henne, men först ett besök hos kiropraktorn och en fajt med Försäkringskassan. 
Fredrik jobbar i natt så jag roar mig med "Hälsoresan" och en stor chokladbit;)
Kram

Kommentarer
Postat av: HelFena
2012-04-24 @ 15:56:11

QUEEN ELISABETH!!! DE ÄR UNDERBARA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!