Tack Helena!

Tusen tack Helena för receptet, detta kommer vi definitivt prova!
Idag har varit en riktig fixar dag:) Började med att skritta Ella en runda i skogen på morgonen; ingen bra ide' dock! Jag trodde det skulle funka att bara skritta men såklart låg det en jäkla plåt vid vägen som försökte äta upp Ella vilket gjorde att det blev lite mer rabalder än min rygg klarade av. Efter ett par timmar i sängen och några extra värktabletter var jag i form igen;) Eftersom Fredrik har lovat att städa i morgon tänkte jag hjälpa honom genom att dammtorka. Lyckades faktiskt ganska bra, tog dock bara det som var i "armhöjd" och det gick sakta med många pauser men vad gör det? Kan inte förstå att det ska vara så svårt att ta det lugnt...?
I morgon ska gräset klippas för första gången i år. Hoppas gräsklipparen startar och att regnet håller dig borta! Dessutom måste Fredrik hämta hö, städa transporten och hjälpa Amelia tvätta Lillebror. Får nog klura ut något mysigt till kvällen för min slitande man;)
Nu är det iallafall dax för mig att krypa i säng. Resten av familjen sover redan så jag ska ta mina öronproppar (går inte sova utan pga Fredriks snarkningar...) och göra dem sällskap.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!