Stackars bilen:(

60 mil i bilen på två dagar känns i både benen och ryggen kan jag lova! Även om det var mysigt att träffa systeryster och Co. så är det skönt att vara hemma hos mina trollungar igen. Dock var hemresan inte direkt trevlig och slutade med ett besök på bilverkstaden där det konstaterades att min stackars bil inte hade några bromsar kvar:( Killen tyckte synd om mig och fixade nya bromsar på direkten vilket iofs var bra men sura pengar som jag inte räknat med att lägga ut.
Ella har fått nya skor idag och Erna har blivit verkad. Tur att bästa Emelie var ledig och kunde ta hand om hästarna och hovslagaren när jag bar borta. Vad skulle jag göra utan henne? Får nog bli en lååång fika inom de närmaste dagarna som tack;)
I morgon blir det ett besök hos naprapaten, hoppas han kan hitta felet med min rygg. Kanske skulle ringa farbror doktorn oxå för lite hostmedicin? Börjar bli lite påfrestande att inte få sova på nätterna eller kunna äta för att man hostar upp det lika fort...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!