Sjukskrivning och vurpa

Jaha, då var man sjukskriven minst två veckor för den förbaskade ryggen. Känns i och för sig bra att man får tid på sig att bli frisk, mindre bra när man tänker på hur mkt pengar man förlorar:(
Idag lyckades jag droga ner mig tillräckligt mkt så jag kunde följa med Amelia ut när hon skulle rida. Nackdelen (enligt Amelia) att mamma har ont i ryggen är att hon måste fixa allt själv, vilket hon gör utmärkt;) Idag var premier med den nya säkerhetsvästen, tur var väl det eftersom hon stöp i backen! Lite oturligt var det allt; hon skulle galoppera över bommar men precis när de kom fram till bommen hoppade katten ut bakom stödet och Lillebror slog på en tvärnit. Inte så konstigt, han ville såklart inte hoppa över katten;)

Imorgon har jag bokat i en fika-dag med bästa Emsan. Känner att jag är i stort behov av någon vettig människa innan jag exploderar! Det gör ju inte saken sämre att det förhoppningsvis ingår lite bebismys med Gustaf oxå:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!