Minisemester

Bebismys!! Mamma och jag är i Göteborg hos systeryster för att kolla in senaste tillskottet i familjen: Elliott:) Passade på att göra ett kort stopp i Ullared på vägen upp för lite livsnödvändiga bebisinköp, har aldrig spenderat så lite pengar där!
Fredrik har ringt x antal gånger med frågor om diverse konstiga saker men på det stora hela verkar de överleva två dagar utan mig...
Jag åker hem i morgon medan mamma blir kvar till helgen. Skönt med mormor på plats säger Elliot, eller...?
Hoppas bara min bil överlever resan hem i morgon, den ena bromsen låter väldigt oroväckande. Blir till att ringa verkstaden när jag kommer hem och få den fixad.
På hästfronten är det ganska lugnt just nu. Lillebror har fått ett par dagars välförtjänt vila och Ella har fått gå i skogen med Gabriella. Enda orosmolnet på himmelen är Toves fördömda minishettis! Hon har håller sig ganska lugn hittills men nu rymmer hon så fort hon får chansen:( Grimman är inlindad i eltråd och staketet har massor av ström men vad hjälper det när man är en liten superhårig ullboll?? Jag älskar shettisar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!