18 april

Ligger utslagen i sängen med min värkande rygg och sprängande huvudvärk:( Har spenderat dagen på CLV vilket tar på krafterna. Fick iallafall konstaterat att Amelia har ljumskbråck på båda sidorna och att det blir operation, känns både bra och lite skrämmande. Inte jätteroligt att de ska söva min lilla prinsessa:( Ingreppet är visserligen enkelt men risker finns det med alla operationer, särskilt när man söver barn. Fick dock lära mig något nytt idag, nämligen att alla foster har ljumskbråck men att dessa växer igen innan de föds. På de barn som drabbas av ljumskbråck är detta medfött och beror på att det inte växt igen riktigt innan de föddes.
Nu tycker jag mig känna doften av grillat! Fredrik grillar flintastek, till det serveras pommes och div tillbehör:) Dax att ta sig ur sängen och få lite mat i magen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!