Omänskligt!

Det borde vara förbjudet att behöva stiga upp 06.30! Jag kan inte förstå hur människor som börjar jobba kl 7 klarar av att stiga upp varje morgon, är ju just därför jag jobbar på nätterna. Men numera måste även jag stiga upp omänskligt tidigt för att skicka Amelia till skolan, längtar tills hon kan stiga upp själv men det dröjer väl ett tag till...
Fördelen är helt klart att Tove oftast inte vaknar, så när Amelia har åkt kan jag krypa ner i sängen och sova en stund till:)

I måndags var id-kontrollanten här och chippade samt gjorde passansökningar till Stella och fölet. Stella har ju ett tyskt pass, men är inte reggad i Sverige så därför måste man skicka in en massa papper. Tove och Amelia fick bestämma namn på fölet och efter heta diskussioner blev det TingeLing;) Det betyder att Alinas framtida föl ska ha Disney-namn (kör ju olika tema på mina föl...) och Tove har redan bestämt att om nästar föl blir en hingst ska han heta Dumbo...

Nu kommer bussen strax så det är nog bäst att skynda på Amelia lite:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!