Svar på kommentar!

Var bara tvungen att svara på denna kommentar till gårdagens inlägg ang fåren eftersom jag tycker den var ovanligt korkad!

Ann: "Hade med rymt om jag aldrig fick komma ut och jämt stå innne"

Svar till Ann:
Våra får går ute hela sommaren på bete! De släpptes på bete i maj och kom hem i slutet av september eftersom lammen ska skiljas av och betessäsongen är slut. Troligen har du inga djur (eller vet något om djur) eftersom du tror att de kan stå inne hela tiden; det är olagligt. De ska gå på bete, vilket de oxå gör.


Kommentarer
Postat av: Eva
2011-10-05 @ 08:50:03

Hur dum får man igentiligen bli men det kanske är så om man inte vet något om djur. Helt rätt svarat Therese

Postat av: Emelie
2011-10-05 @ 12:56:46

Hahahaha det var det dummaste jag hört på länge!

Postat av: T
2011-10-05 @ 13:27:58 URL: http://goljahult.blogg.se/

Emelie; hoppas du menar kommentaren och inte svaret;)

Postat av: Emelie
2011-10-05 @ 17:03:52

Hahaha ja, naturligtvis!

Postat av: Helspena
2011-10-05 @ 20:59:36

Hahahaha!! Vilket pucko! Hon känner tydligen varken dig elelr FREDRIKS får XD

Postat av: Flisan
2011-10-06 @ 17:12:57

jo tjena liksom din gamla farplagerska! ;) du ar en ond manniska Tessan!

min erfarenhet sager mig dessutom att ni gor ett klockrent jobb for far kan definitivt va riktiga abaken att halla ordning pa!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!