Resten...

Nu har turen kommit till resten av hästarna, de som Fredrik inte kan förstå meningen med att ha;)

TingeLing

Årets föl u. Alina som är tänkt att spara till Amelia. Denna lilla dam har från sin första stund visat att hon har tonvis med egen vilja och minsan själv vill bestämma hur saker ska gå till. Hon är nyfiken och orädd och kommer bli en fin tävlingsponny:)




ELLA-ELLA

Min ridhäst:) Ella är ett fullblodssto född 1994 som jag köpte i somras. Efter att vi bestämt oss för att sluta med halvblodsavel kände jag att jag ville ha ett äldre sto för att inte frestas att ta föl. Dessutom har det varit väldigt mkt unghästar de senaste åren och det är faktiskt riktigt skönt att bara kunna rida för att det är roligt;) Ella är dock inte riktigt som andra 17-åringar...
Hon har väldigt mkt spring i benen och om man är farträdd ska man inte rida henne. Däremot är hon alltid snäll och trygg till 100%! Om det inte dyker upp vildsvin i skogen vill säga;)



EERNA (The Queen)

Detta är idag den enda hästen i stallet som inte ägs av oss (Mini bor här på livstid och räknas som vår). Hon är ett halvblodssto e. Pascal-Napoelon-Emalj och ägs av en gammal (sorry Flisan!) kompis till mig som nu bor utomlands. Jag har själv ridit Eerna mkt när hon var yngre, men idag går hon mest som sällskapshäst. Det är en stor, bastant dam som alltid är snäll att hålla på med. Hur framtiden kommer se ut för Eena vet vi i dagsläget inte, men så länge det behövs får hon stanna hos oss:)



Detta var alla hästar som bor hos oss/ finns i våra ägor. Jag fick oxå en fråga om att berätta om hästarna som funnit hos oss innan men efter att ha räknat och konstaterat att det passerat ca 35 hästar genom stallet sen vi flyttade hit så tror jag det tar lite för lång tid;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!