Duktig tjej!

Körde iväg TingeLing till Väckelsång idag till hennes nya kompisar. Eftersom det var första gången hon skulle åka transport själv var vi ute i god tid så att lastningen inte skulle bli stressad - hon gick rakt in! Hon har aldrig åkt med mellanvägg o aldrig varit uppbunden men hon stod som ett ljus hela vägen och när vi kom fram backade hon ur släpet lugn som en filbunke och tittade sig nyfiket omkring:) Vi är så stola över vår duktiga tjej! Alina tyckte nog det var skönt att bli av med sin dotter ett tag för hon gnäggade inte en gång efter henne;) I morgon ska jag se om det går att släppa in Eerna till surtanterna på lösdriften eller om tredje världskriget bryter ut...
Nu hoppas jag alla får en god natt och njuter av den extra timmens sömn:) Själv jobbar jag denna årets längsta natt och ser istället fram emot en lång dags sömn i morgon.
Kram


Kommentarer
Postat av: Helfena
2011-10-30 @ 09:18:32

jag lyckades missuppfatta och missförstod min häst igår så hennes nya lädergrimma är bara skräp.

Hon är tydligen van att lastas i och ur själv. Det visste inte jag, så jag skulle ta bort bakbommen först o sen ta ut henne.Hon började ju backa direkt när bakbommen var lös och det var den där jävla skit varianten som ska hakas fast, så när repen tog emot så slängde hon sig bara. Tur iofs att det var grimman som gick av. Men så surt..

Postat av: Flisan
2011-10-30 @ 18:47:35 URL: http://bouncys.blogg.se/

Det blir nog bra! Tanterna kanska gaddar ihop sig ordentligt och startar ett surtansgarde! ;)

Jag haller tummarna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!