Cyklar, mat och svett;)

Lördagens cykelfest var super! En kort resumé:
Förrätten, bestående av kantarellsoppa, intogs hos Fredrik o mig (inte hemma hos oss dock eftersom det är lite för långt att cykla...) kl 17.15. Soppan var omtyckt och allt funkade bra:) Huvudrätten intogs i utkanten av Linneryd tillsammans med fyra nya personer och var så himla god! Vi fick hjortytterfile' med potatismostoppar, kantarellcreme, rödvinssås och grönsaker. Jag har ätit hjort flera gånger innan men aldrig riktigt gillat det. Nu inser jag att det beror på hur det tillagas för den här hjorten var bland det godaste kött jag ätit. Efterrätten blev pannacotta med bär på ännu ett nytt ställe med nya människor:) När allt ätandet var klart samlades vi i byggdegården för dans, vilket en del tog på större allvar än andra; Fredrik dansade så det, bokstavligen, gick att vrida svetten ur hans kläder!
Söndagen innebar en del träningsvärk för min andra hälft och massor av sömn för mig;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!