Blä:(

Att vara sjuk är verkligen inte min grej:( Känner mig bättre idag så jag hoppas det går fort över! Som vanligt blir man ju sjuk när man verkligen inte har tid att vara sjuk (har man någonsin det??), men den här veckan är verkligen urdålig tajming eftersom vi ska till Korrö i morgon med jobbet, sen jobbar jag tors+fred natt, lördag ska vi ha kräftskiva o söndag ska Amelia tävla...
Inte går det att ligga till sängs heller eftersom Tove är hemma o Fredrik springer efter älgarna i skogen. De sköt en kviga i går och har en stor kvar att skjuta, återstår att se om det blir något idag. Kul är iallafall att svärfars hund har gått jättebra och skällt älg flera gånger:)
Tror jag ska göra mig lite honungsvatten och se om det lindrar min onda hals.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!