Zzz...

Är så fruktansvärt trött, skulle lätt kunna slå ihop ögonen och somna på fläcken men måste vänta på att barnen somnar så att jag kan ta in hästarna...
Både Tove och Amelia är inne i någon form av terroristålder - de bråkar konstant, både med varandra och med alla andra. Ibland blir jag så trött och arg att jag bara vill skrika rakt ut:(
En bekant talade om för mig att jag inte skulle gnälla; mina barn var ju så snälla när de var bebisar. Det struntar jag i! Jag älskar dem över allt annat men det betyder inte att allt är guld och gröna skogar varje dag. Kan ju tillägga att personen som fällde den klyftiga kommentaren inte har barn själv...
Nej, nog om detta. Nu verkar det som lugnet har lagt sig på övervåningen. Kanske bäst att passa på och smita ut?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!