Vem läser?

Lite kul är det att så många läser bloggen, fast det hade varit roligt att veta vilka som läser...
Vad tycker ni det är intressant att läsa om? Några önskemål? Eller folk kanske helt enkelt är obotligt nyfikna;)

Just nu sitter Tove och jag i soffan och väntar på den andra halvan av familjen. Amelia är på "Bästisar" och Fredrik jobbar fortfarande. Hoppas han hinner sluta så han kan ta henne med sig hem...
Jag har åkt på värsta sortens bihålleinflammation vilket inte är så skönt:( bestämde mig för att stanna hemma från jobbet i natt, var ingen hit att jobba natten som var när man knappt kan andas...

Dax att proppa i sig lite alvedon och nässprey sen ut till hästarna och fixa lite. Fredrik måste hämta hö oxå när han kommer hem, undra om han blir glad...?? Längtar till vi kan börja med ensilage, blir så mkt enklare då! Förhoppningsvis nästa vecka:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Helspena
2011-11-17 @ 20:01:54

Jag läser såklart lite då o då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!