Sängen nästa!

Fy vad trött jag var när jag körde hem nu på morgonen, höll på att missa svänga av mot rätt håll...
Nu är iallafall Ella och Lillebror utsläppta, alla hästar + får har fått mat och hundarna är kissade så nu tänker jag krypa i säng! Funderade på att stiga upp lite tidigare idag så jag hinner rida Ella, men ångrar mig nog. Tror jag behöver all sömn jag kan få, dessutom har Emelie ridit henne tre dagar nu så hon mår bara bra av en vilodag. Millan passade på att rulla sig i något äckligt när de var ute, men eftersom det regnar hade jag inte hjärta att sätta henne i hundgården så Buster och hon ligger i köket. Meja har ju en koja hon kan krypa in i, men Millan är aningens för stor (kanske kan få in huvudet...) och dessutom vägrar hon ligga under taket Fredrik byggde åt henne. Mina hundar är lite konstiga; när jag har jobbat och sover hela dan kan de ligga inne utan ett pip om att vilja gå ut. Men när man är vaken ska de springa ut och in stup i kvarten, särskilt Buster som har väldigt svårt att bestämma sig...
Nej, nu blir det sängen tillsammans med min ljudbok "Hotet". Den stora frågan är hur många minuter jag hinner lyssna innan John Blund infinner sig?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!