Paketöppning:)

Hämtade två paket med saker jag beställt i går. Det ena var från H&M och innehöll en Hello Kitty-klänning till Tove, en jacka till Amelia samt en mössa och en munkjacka oxå till Amelia. Jag hade oxå beställt en tröja och en mössa till Tove men de var restade och kommer i mitten av november:(
Det andra paketet var från Hööks och i det fanns ett par termobyxor till Amelia och ett nytt stalltäcke till Ella. Täcket är jättesnyggt; marinblått med röda detaljer och sitter som en smäck på henne:)
I början av veckan gjorde jag en rolig upptäckt; Hööks ska öppna i Växjö. Jag köper alla min "bassaker" till hästarna på Börjes, men jag gillar Hööks saker och handlar gärna där, särskillt ryttarutrustning. Funderade ett tag på om jag skulle söka jobb där eftersom de sökte personal till den nya butiken, men jag slog bort det ganska snabbt. Hur i hela världen skulle jag klara av att stiga upp på morgonen, lämna barnen och vara pigg och glad på jobbet kl 8?? Dessutom hinna med hästar och hundar innan mna åker?? Nej, tacka vet jag nattjobb, ingen stress här inte...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!