På bettet:)

Nu är Ella på bettet, bokstavligt talat:) När jag köpte henne reds hon på hackamore o skulle enligt uppgift inte fungera på vanligt bett så jag har fortsatt rida henne på hackamore. Eftersom jag gillar att tömköra har detta varit ett problem, så i torsdags bestämde jag mig för att testa med bett. Det gick super! Hon var så fin och fungerade alldeles utmärkt:) Så, igår när jag skulle rida satt betet på och det gick precis lika bra under ryttare. Jag vet egentligen inte riktigt varför hon inte har fungerat på bett innan, men nu verkar det gå. Tur att man vågade prova! Emelie rider ut henne i skogen idag och då får hon ha hackamoret på, det är ju det hon är van vid:)

Just nu väntar vi på att systeryster ska dyka upp. Hon ska sova här i natt eftersom hon ska följa med i morgon. Fredrik är i skogen och letar efter älgarna, hoppas han tar med mina granar hem som jag ska ha i krukorna vid verandan. För övrigt ska det köras hö till TingeLing idag och så måste jag nog städa lite...
Får bli en tidig kväll om jag ska orka stiga upp så tidigt i morgon, vi ska möta mamma i Växjö kl 06:(
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-11-20 @ 21:03:11

Hon har alltid fungerat på bett, men typ tuggade väldigt mkt på det :) och i hoppningen var de lättare med halckamoore då de inte är något fel på farten! Hoppas allt går bra med henne å att allt är bra med de annars.

Postat av: H
2011-11-22 @ 06:36:50

Jag tror att det har blivit ett missförstånd.. Eller är det bara jag?

Postat av: Jag
2011-11-22 @ 19:33:11

H: Lite svårt att veta när jag inte vet vem du är...

Postat av: H
2011-11-23 @ 12:08:10

Jag ju!! Helfena ;)

Postat av: Helena
2011-11-26 @ 08:45:36

alltså, det första är inte jag.. men kolla ip-adressen om du inte vet vem det är. tycker inte man behöver skriva sina åsikter anonymt heller..kram helspena

Postat av: Förra ägaren
2011-12-03 @ 21:00:49

Vet ej vad det är jag har skrivit som är så fel men..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!