Herbalife

NEJ, jag bantar inte! Däremot är jag fruktansvärt dålig på att äta, särskillt på regelbundna tider. Jag tillhör den skara människor som inte har tid att äta och när jag sen väl äter blir det väldigt mkt... Detta har gjort att min mage protesterar kraftigt och humöret är kanske inte direkt på topp. Jag fick rådet att testa dricka Herbalife och det funkar faktiskt! Det funkar så att jag istället för att inte äta något under hela dan och sen en giganstisk middag på kvällen dricker ett par "drinkar" under dagen och en normal middag på kvällen. Detta gör jag när jag är hemma själv, jobbar osv. När resten av familjen äter äter självklart jag oxå. Den största skillnaden märker jag när jag jobbar. Det är inte så hälsosamt att trycka i sig massa mat mitt i natten, särskillt inte för magen:( Jag märker både att jag har bättre humör (jämnare blodsockernivå), sover bättre och att magen är gladare. Visst vet jag att det är dumt att inte äta riktigt och att det är en ursel ursäkt att säga att man inte har "tid", men jag har alltid varit dålig på detta med mat och ätande. Jag är väldigt nöjd med min vikt, däremot har min familj inte varit så nöjda med mitt humör;) Nu ska jag gå en runda med hundarna, fixa stallet och sen är det dax att börja fixa iordning sig inför kvällen. Var tvungen att åka till Tingsryd och panikhandla på fm, det jag hade tänkt ha på mig funkade visst inte... Kram

Kommentarer
Postat av: Helfena
2011-11-28 @ 06:37:55

Du kan köpa av mig! Jag säljer ju faktiskt oxå! Och ja klart det funkar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!