Full fart

Vilken em/ kväll det blev! Vaknade 15.05, två minuter senare ringer dagis o undrar varför jag inte hämtat Tove eftersom de stänger kl 15 idag...
Kastade mig ut sängen, på med kläder och iväg till dagis. När jag kom dit stod hela personalstyrkan o trampade, måttligt irriterade att jag glömt stängningen:( Eftersom Amelia har Simskolan vid halv 5 kändes det meningslöst att köra hem o vända så Tove o jag passade på att snylta till oss lite fika hos bästa "gamla" Emelie. (vi kallar henne så för att skilja på henne o den Emelie som rider Ella). Sen var det dax för avslutning på simskolan för Amelia. De fick ett fint diplom, en adventskalender med choklad och så klart sina märken:) Nu är det juluppehåll och sen drar det igång igen i januari.
Väl hemma skulle familjen utfodras och därefter hästar och får. Den sjuka tackan är nu nästan helt återställd, vilket gör att det blir svårare och svårare att spruta henne eftersom hon blir piggare o piggare...
Men det är såklart jätteskönt att hon mår bättre!
inbjudningarna till Amelias kalas är skickade, nu ska jag bara hitta någon som kan göra tårta (jag är kass på bakning...). Ungen vill ha en tårta med My Little Pony, hur tusan gör man det??
Nu ser jag iallafall fram emot en underbar helg fylld med god mat, trevligt folk och bra underhållning!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!